Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2011

Greece is certainly not famous for her eclectic taste.

Είσαι έλληνας?Aκούς "ροκ"(ΞΕΡΝΑΩ).ΠΡΕΠΕΙ να παρευρεθείς σε 2 συναυλίες φέτος....Bon Jovi και Manowar.
Αν είναι δυνατόν.Αν είναι δηλαδή ρε πούστη μου.Sold out αμφότεροι!Εγώ ξέρω πως στο σχολείο,αν τολμούσες να πείς ότι ακούς Bon Jovi,το ξύλο πήγαινε σύννεφο,και η φάπα έπεφτε σε ρυθμούς βροχής.Και έχεις και από την άλλη,τους γουνοφορεμένους παπάρες,να μιλάνε για ψωλές,ατσάλια και καυλωμένες παρθένες,και να γεμίζουν αρένες.Αυτά.μόνο στην Ελλάδα φυσικά,ή σε άλλους βλάχους όπως οι Ανατολικοευρωπαίοι.Η χαρά του νεκρομαλάκα και του θείου Αρχίδα...
Battle of the bands για το ποιός θα είναι ο αρχιπαπάρας που θα παίξει support στους Μπον Φλορι.Αν είχα μία μπάντα,πραγματικά θα ΝΤΡΕΠΟΜΟΥΝ να παίξω support σε τέτοιες ΑΡΧΙΔΙΕΣ.Αλλά έχομεν κουλτούρα ώς λαός,είμαστε πολύ "ροκ" ρε παιδί μου....
Ντρέπομαι για την κατάντια της μουσικής φυλής των "ροκάδων" στην χώρα μου.Έχω ακούσει ατάκες όπως "καλα,ακούς ροκ και δεν σου αρέσουν οι μπον τζοβι??".Όχι ρε μαλάκα,δεν μου αρέσουν,ειναι ένα μάτσο σκατα,δεν τις άκουγα αυτές τις μαλακίες ούτε όταν ήμουν 8 χρονών στα παιδικά πάρτυ,και δεν μπορώ να ακούω γαμημένες μπαλάντες,ούτε φλασάτες μαλακίες που μιλάνε για ατελείωτες νύχτες με γαμήσια (έχεις στραβοψωλιάσει ρε Μπον τζοβι,σιγά), ούτε μπορώ να πάρω στα σοβαρα το disposable,corporate rock σας.
Εκεί,να σας παίζει ο Βλακάρος και τα άλλα εμπορικά ραδιόφωνα και να νίωθετε και ΠΟΛΥ ΡΟΚ ΝΑΟΥΜΕ.
Υπήρχαν,υπάρχουν και θα υπάρχουν μπαντάρες οι οποίες δεν έχουν έρθει απο ελλάδα,και ούτε θα έρθουν,λόγω "έλλειψης ενδιαφέροντος".Λογικό,είναι επειδη το ελληνικό κοινό είναι πολυ ψαγμένο ρε παιδί μου,οπαδάρες όλοι.Και δεν περιμένω να έρθει το Χ,Ψ punk συγκρότημα που έχει φανατικό κοινό στο Austin,αλλά ρε διάολε,Wavves,Vivian Girls,Blank Dogs δεν θα μπορούσαν να έρθουν??Και αυτά τόσο άγνωστα είναι??Οι Pennywise έστω,για το γαμώτο,να έρθουν.Δεν έχουν 600 άτομα στην ελλάδα?Αν όχι,αυτό λέει πολλά.
Η χώρα της δισολίας,της περμανάντ,της βλακ μέταλ "κακίας",και του δήθεν...ότι γαμημένο είναι δήθεν,πουλάει τα κέρατα του εδώ.Και όλα αυτά,στην εποχή της υπερπληροφόρησης....

2 σχόλια:

  1. Καλά τα λες για Bon Jovi και Κλάνογουορ, αλλάάκου και τα χειρότερα....ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΙ ΝΤΕ ΝΙΡΟ!!!!ΜΠΛΑΑΑΑΧΧΧΧΧΧΧΧ!!!!Απ' τη μια το γεροντοπουρό που το παίζει επαναστάτης με πολλά κιλά "ντεμεκ" χροια στη φωνή, και καλά αριστερό περελθόν, πολλά φεστιβάλ της ΚΝΕ κάτω από τη ζώνη και τον κάθε ΜΑΛΑΚΑ λέουρα δηθεμ ροκά και ξεχασμένο θαμώνα παρακμιακών ροκ-μπαρ να σου ζαλίζει τον έρωτα με τον "Βασιλάκη".Για να μην μιλήσουμε για στίχους-ποιήματα του τύπου "ευτυχώς που υπάρχουν πουτάνες" (πωπω, βρίζει,είναι επαναστάτης!!!λολ) και "πες του να παει να-να-να-να..." (υψος αφελείας δυσθεώρητον).
    Απ' την άλλη για τους Ντε Νίρο (ΜΠΛΙΑΑΑΑΧΧΧΧ!!!) και τους ομοίους τους τί να πρωτοπεί κανείς...το μίσος μου για αυτό το νέο είδος φλωρο-ροκ, απευθυνόμενο, όχι πλέον σε επαναστατημένα 15χρονα, αλλά ΣΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΗ ΠΟΥ ΠΑΕΙ 3η ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ είναι άσβεστο!Όλοι του μια κοψιά:Ντε Νίρο (ΜΠΛΙΑΑΑΑΧΧΧΧ!!!), Κόκκινα Χαλιά, Μέλισσες, Νίκος Μίχας και λοιπά άξια τέκνα της φλωριάς.Δεν ακούω καλύτερα Αλέξια "τα κορίτσια έχουν ένα μυστικό-ωωω-έτσι κάνω κι εγώ"?!?!?Χίιες φορές ρε μάγκα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. na ntrepesai pou akous punkomalakies ilithie...se gamaei kai o bon jovi alla poly perissotero oi manowar.vrikes kai groupie ton apopanw.
    vgalte kai allo komplex,sas exei gamisei metallas fainetai kai ponate

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.